In de loop van de jaren heeft Adburdias vele organisaties ondersteund bij het bepalen van de richting, het inrichten en verbeteren van processen, het meten van resultaten, en met aanverwante diensten. Een aantal van deze organisaties zijn (in alfabetische volgorde):











































Bepalen van het meerjarenbeleid ♦ Actualiseren van de visie ♦ Invoeren van een kwaliteitssysteem dat voldoet aan ISO 9001 ♦ Uitvoeren van audits ♦ Coachen van de kwaliteitsmanager ♦ Trainen van interne auditors ♦ Processen optimaliseren ♦ Uitdunnen van het handboek en de procedures ♦ Onderzoeken van de effectiviteit van het opleidingsprogramma ♦ Aanpassen van het kwaliteitssysteem aan nieuw besturingsmodel ♦ Meten van tevredenheid over interne diensten ♦ Vereenvoudigen van het kwaliteitssysteem ♦ Vaststellen van bedrijfswaarden ♦ Meten van klanttevredenheid ♦ Verbeteren van de samenwerking in teams