Klachtenregistratie

Klachten (terecht en onterecht) van je klanten, opdrachtgevers en afnemers bevatten belangrijke informatie over hun mening. Ook wijzen klachten op knelpunten in je organisatie. Daarom is het nuttig klachten te verzamelen en te analyseren. Klachten moeten natuurlijk ook correct, empatisch en vlot worden behandeld.

Behandeling en analyse van klachten kan natuurlijk met een simpele klachtenmap of -spreadsheet. Bedrijven en instellingen met veel klachten of een complexe organisatie hebben veel baat bij uitgebreide klachtensystemen. Voor iedereen die af wil van de klachtenmap, maar geen behoefte heeft aan (of budget heeft voor) de grote systemen, heeft Adburdias een eenvoudige applicatie gemaakt: Klachtenregistratie. Het is in elk soort organisatie te gebruiken. Het programma is bovendien gratis te downloaden en te gebruiken. Waarom? Wij zijn een adviesbureau en helpen dus graag andere organisaties. En we willen laten zien dat kwaliteit en verbeteren niet ingewikkeld hoeven te zijn.

Over Klachtenregistratie

  • Mogelijkheid om alles vast te leggen, van klacht en klager tot en met structurele verbetering.
  • Eenvoudig en intuïtief te gebruiken. Alle informatie over een klacht staat bijvoorbeeld in één formulier.
  • Er kunnen op diverse manieren selecties worden gemaakt.
  • Afdruk- en exportmogelijkheid van alle klachten of van een selectie. Export is naar Excel.
  • Ingebouwde standaardanalyses van aantallen en doorlooptijden per klachtensoort.
  • Veldnamen volledig aan te passen.
  • Beschikbaar voor Windows en voor MacOS X.
  • Eenvoudige installatie met installatiehulp.
  • Importeren van gegevens uit de vorige versie van Klachtenregistratie is probleemloos mogelijk.

Heb je vragen over het gebruik van Klachtenregistratie? Kijk dan eens bij de veelvoorkomende vragen.

Klachtenregistratie is gratis, blijft gratis, en is en blijft volledig functioneel. Geen addertjes onder het gras!

Download Klachtenregistratie

Scroll naar boven